امام جمعه شهرستان اقلید با بیان اینکه نقلاب اسلامی ریشه در مکتب عاشورای حسینی دارد گفت: مکتب عاشورای حسینی ظلم ستیز و سازنده است.
کد خبر: ۱۱۱۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 22 July 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی، در خطبه های نماز جمعه شهرستان اقلید با اشاره به روحیه فرهنگی نوجوانان و جوانان اظهار داشت: در هیأت های مذهبی و مجالس عزای امام حسین(ع) باید به نوجوانان و جوانان مسئولیت هایی سپرد تا از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد.

امام جمعه شهرستان اقلید در ادامه افزود: جهاد تبیین یعنی در ایام محرم و با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی از ظرفیت های معنوی و فرهنگی شهرستان به طور جدی و به بهترین شکل باید استفاده گردد.

تقوا در شناخت انقلاب

حجت الاسلام گشول دره سیبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ریشه در مکتب عاشورای حسینی دارد گفت: مکتب عاشورای حسینی ظلم ستیز و سازنده است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اقلید ادامه داد: تمام ارزش های الهی را می توان در مکتب امام حسین(ع) مشاهده کرد؛ارزش هایی مثل شجاعت،ایثار،وفاداری،صبر و جهاد را در مکتب انسان ساز حسینی می توان دید.

امام جمعه شهرستان اقلید در پایان با اشاره به هتک حرمت مجدد به قرآن کریم اظهار داشت: هدف صهیونیست ها با تداوم موج اهانت به قرآن کریم با استفاده از افراد بی اعتقاد،برای انحراف افکار عمومی از شرایط موجود در سرزمین های اشغالی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار